Lukáš sa pýta: neopravnený odber od SPP dis. ako sa brániť?

Dobrý deň, prišiel mi list od SPP distribucia s výzvou na uhradu 3229 eur. S odvolanim sa na znalecky posudok, ktorý poukazuje na poškodenú pečať na plynomery. Plynomer boli meniť na jeseň 2018. Technik , ktorý ho menil ma na nič neupozornil, že je niečo viditeľne poškodené. Jedná sa o rodinný dom s 3 bytovými jednotkami kde každý byt ma svoj merač. Menili len môj. Máme ročnú spotrebu zhruba 2500m3 s niekoľko ročnou históriou. Napísal som im list kde som vyargumentoval moje namietky ale dostal som odpoveď, že postupujú podľa vyhlášky a moje namietky zamietaju. Nie som si vedomí, že by niekto robil niečo s plynomerom, okrem ich technikov. A odmietam platiť za niečo čo som nespôsobil a nespotreboval. Jedná sa o obdobie od 28.12.2017 do 5.9.2018 kde som podľa nich spalil 6247m3. To je uplne nereálne aj keby kotol išiel nonstop. Prosím Vás teda o radu ako sa dá brániť proti takému to vypalníctvu.
SP
Spotrebiteľská Poradňasc | ✆ 0696850850 Bezplatné právne, neziskové finančné a energetické poradenstvo spotrebiteľom

Prosíme vás o zaslanie aktuálnej komunikácie s SPP DIstribúcia a.s. spolu s vyúčtovacími faktúrami za posledné tri roky emailom.

Pomohla vám naša odpoveď?