Romana sa pýta: ako reklamovat tovar

Objednala som si knihu after slub a prislo mi starsie vydanie after bozk
SP
Spotrebiteľská Poradňasc | ✆ 0696850850 Bezplatné právne, neziskové finančné, dlhové a energetické poradenstvo spotrebiteľom

Ak tovar zakúpený v internetovom obchode nespĺňa vaše očakávania, poponáhľajte sa do 14 dní ho vrátiť s potrebným písomným vyhlásením. Vrátenie tovaru je rýchlejší proces ako reklamácia, ktorá sa môže ťahať celé týždne či mesiace a nakoniec ju predávajúci nemusí vybaviť podľa Vašich predstáv. Ak je zakúpený výrobok chybný, t.j. vo Vašom prípade nezodpovedá tomu, čo ste si pôvodne objednali, čiže bol Vám dodaný iný tovar, podľa právnych predpisov máte nárok na výmenu, resp. na vrátenie peňazí. Predávajúci je povinný spotrebiteľa riadne informovať o rozsahu, podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácie, vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť. Reklamačný poriadok musí byť sprístupnený na viditeľnom mieste dostupnom spotrebiteľovi.

Pomohla vám naša odpoveď?