Marta sa pýta: Ako dostanem spat peniaze za tovar, ktorý mi nebol doručený?

Dna 16.7.2020 som urobila uhradu cez IB eshopu LOOKshop.sk za objednanu teplakovu supravu.Dna 7.8. mi prislo oznamenie , ze tovar bol zadrzany na colnici, tak som ziadala colnicu, aby ho odoslali spat. t Eshop Lookshop vobec nereaguje a peniaze sa mi nevratili,Poslala som to aj obchodnej inspekcii, ta v tejto veci nemoze urobit nic ale dali mi radu, ze to mam podstupit sudu. Ako mam teda postupovat, aby sa mi vratili peniaze a ak treba oslovit sud, ake tlacivo mam vypisat, Dakujem
SP
Spotrebiteľská Poradňasc | ✆ 0696850850 Bezplatné právne, neziskové finančné, dlhové a energetické poradenstvo spotrebiteľom

Ak neboli dodržané podmienky dodania tovaru, ktorý ste si objednali, potom máte právo na odstúpenie od zmluvy. Následne zmluva zaniká a Vy máte právo na vrátenie peňazí. Ak vám ich nevrátia, môžete ich aj žalovať. Odporúčam ich písomne vyzvať na vrátenie peňazí a upozorniť ich na to, že ste pripravená podať žalobu. Ak odmietnu, resp. peniaze nevrátia vo Vami stanovenej lehote, bude potrebné podať žalobu na príslušný súd.

Pomohla vám naša odpoveď?