Ľubomír sa pýta: Ako dosiahnuť vrátenie úhrady za zájazd.

Dobrý deň. Odstúpil som od Zmluvy o zájazde. CK mi poslala splátkový kalendár v časovom horizonte ,súhlasil som.Prvú splátku poslala na účet.Daľšia splátka nebola poukázaná na účet.CK ma zavádza neustále sa vyhovará že nemá peniaze. Peniaze mali byť vyplatené do 30.10.2020. CK som podľa predžalobnú vyzvú o zaplatenie zvyšnej splátky.Predpokladám že to bude ignorovať. Osobné nemám záujem o riešenie súdnou cestou.Ako mám postupovať ak CK nevyplatí dlžnú sumu. Ďakujem S úctou a pozdravom Ľubomír Praznovský.
SP
Spotrebiteľská Poradňasc | ✆ 0696850850 Bezplatné právne, neziskové finančné, dlhové a energetické poradenstvo spotrebiteľom

Zákonodarca stanovil termín najneskôr do 14.9.2021 ako najneskorší termín vyplatenia cestujúcich. V praxi tak cestovné kancelárie budú uvedené finančné prostriedky s najväčšou pravdepodobnosťou vyplácať cestujúcim postupne, najneskôr do jesene budúceho roka. Uvedený termín je pre ne totiž zo zákona záväzný a jeho nedodržanie trestné. Avšak ak máte s CK uzatvorený splátkový kalendár, mal by byť pre ňu záväzný. V opačnom prípade Vám však nezostáva iné riešenie, ako si vymáhať peniaze súdnou cestou.

Pomohla vám naša odpoveď?