Peter sa pýta: Prdobjednávka

Dobrý deň Dňa 17.9.2020 som v spoločnosti NAY urobil predobjednávku na tovar PS5 - playstation 5. V dobrej viere som očakaval tovar 19-11-2020 ked sa mal začat distribuovať v SR. 19-11-2020 som telefonoval na infolinku s tým , že tovar má byt dodaný medzi 19.11-22.11.2020. Následne som poslal aj dopyt mailomna infolinku. 21-11-2020 po 23h mi prisiel mail s tym , že tovar sa mi "neušiel". Považujem to za nehorázny podvod , ktorým mi táto spoložnost svojím podvodným konaním spôsobila nemajetkovú ujmu a hlavne mojím detom. Keby dom čo i len tušil , že predobjednávka nebude vybavená tak by somsi tento tovar objednal v ten den aj u iných predajcov. Taisto ked spoločnost vedela ze nebude mat dostatok tovaru mala ma o tom informovať s predstihom. Myslím si že pre enormný záujem a nehorázne ceny na interntových fórach . spôsobili , že moja konzola skoncila v rukách miekoho iného. A je nás viac takto oklamaných spoločnostou NAY.
SP
Spotrebiteľská Poradňasc | ✆ 0696850850 Bezplatné právne, neziskové finančné, dlhové a energetické poradenstvo spotrebiteľom

Pokiaľ sa zmenili okolnosti, z ktorých vychádzala spoločnosť v okamihu predobjednávania tovaru Kupujúcim, teda Vami, do takej miery, že na spoločnosti nebude možné rozumne požadovať, aby bola predobjednávka viazaná, má spoločnosť právo predobjednávku zrušiť, a zároveň o tom informovať Kupujúceho, teda Vás. Je však na mieste, aby ste si prečítal aj všeobecne obchodné podmienky konkrétnej spoločnosti, čo v prípade, ak nastane situácia podobná tej Vašej.

Pomohla vám naša odpoveď?