Gabriela sa pýta: Platiť za službu?

Dobrý deň, 3.11.2020 som si online objednala internet O2, informovali ma, že do cca. 2 týždňov príde technik a ak mám dostatočne silný signál internet mi nainštalujú, tak sa aj stalo. Dňa 16.11. mi nainštalovali internet - cena 35 eur. Išla som na môj O2 účet a zistila som, že internet je neobmedzený, ale po prečerpaní dát Vám obmedzia rýchlosť z 15 na 2 MHbs a o tomto mi nikto nepovedal. Tak som hneď 18.11. požiadala o odstúpenie od zmluvy ( 17. bol sviatok) a hneď ten deň mi internet odinštalovali. Spoločnosť mi poslala faktúru 35,41 eur. (za fakt. obdobie od 22.10. - ja som volala 3.11). Podala som reklamáciu, že mám právo odstúpiť od zmluvy a dnes mi poslali citujem: po preverení situácie Vás informujeme, že Faktúra č. 1570590316 je účtovaná správne, nakoľko došlo k úspešnej inštalácií a využitiu danej služby.V rámci ústretového riešenia situácie sme Vám však k uvedenej faktúre vystavili Dobropis vo výške 17,50 EUR. Faktúru stačí uhradiť vo výške 17,91 EUR. Za pochopenie Vám ďakujeme. Čo mám urobiť. Ďakujem za odpoveď. Stanová
SP
Spotrebiteľská Poradňasc | ✆ 0696850850 Bezplatné právne, neziskové finančné, dlhové a energetické poradenstvo spotrebiteľom

Dobrý deň, k Vašej otázke predkladáme nasledovnú odpoveď: Odstúpením od kúpnej zmluvy resp. zmluvy o poskytovaní verejných služieb nie je dotknutá povinnosť kupujúceho zaplatiť za plnenia a služby, ktoré mu predávajúci poskytol do momentu odstúpenia od zmluvy. Kupujúci a predávajúci sú povinní vrátiť si všetko, čo do okamihu odstúpenia od kúpnej zmluvy resp. zmluvy o poskytovaní verejných služieb dostali.

Pomohla vám naša odpoveď?