Jana sa pýta: Alza nekomunikuje ohladom poskodeneho tovaru

Dobry den, chceme vas poprosit o radu, ako postupovat. 9.12. sme objednali v alze pracku, aj sme ju uhradili. Pracka po dlhom urgente prisla 23.12., pri rozbalovani sme zistili, ze je poskodena, zvonku to nebolo na prvy pohlad vidiet. Fotky mame. Od 23.12. sme sa snazili dovolat na ich infolinku, ale nedvihali, nereagovali. Tak sme 26.12. vypisali reklamaciu online. V ten den sa nam podarilo konecne aj dovolat na ich infolinku, kazali nam poslat fotky a ziadost o zvoz pracky, kedze ide o velky tovar a reklamacie osobne neprijimaju na pobocke kvoli korone. A odvtedy sa nikto neozyva na maily, na telefonaty - zvacsa nedvihaju. 10.1. sa mi podarilo dovolat a ze vraj to akoze zas posunuli na nejake oddelenie a zas poslali iba mail, ze sa to riesi a odvtedy zasa nic. Uz sme zufali, doma mame poskodeny tovar a u nich vyse 250 eur od 9.12. za pracku. Uz prestavame verit, ci sa k tym peniazom niekedy dostaneme. Chceme vas velmi pekne poprosit o radu, co dalej robit, ked oni vobec nereaguju. Este medzitym som im cez stranku pisala, ze chcem info o reklamacii a odpisal asi automat sms, ze reklamaciu nemozu riesit, lebo nemaju od nas tovar... Ale ked pre ten tovar nikoho neposlali, tak jasne, ze ho nemaju. My by sme uz zo zufalstva ten tovar aj doviezli na ich pobocku v Ziline, ale maju uplne pozastaveny prijem reklamacii na pobockach. Dakujeme velmi pekne za akukolvek radu.
SP
Spotrebiteľská Poradňasc | ✆ 0696850850 Bezplatné právne, neziskové finančné, dlhové a energetické poradenstvo spotrebiteľom

Dobrý deň, k Vašej otázke uvádzame nasledovné: Pokiaľ sa Vami predávajúci nekomunikuje, odporúčala by som obrátiť sa so žiadosťou, resp. podnetom na prešetrenie na príslušný inšpektorát SOI podľa sídla predávajúceho. Adresu príslušného inšpektorátu SOI nájdete na webovej stránke www.soi.sk/kontakty. K podnetu na prešetrenie pripojte kópie dokladov súvisiacich s kúpou a reklamáciou tovaru.

Pomohla vám naša odpoveď?