Vyhodnotenie realizácie projektu Spotrebiteľská Poradňasc
Hodnotovým cieľom Spotrebiteľskej Poradnesc je dostať do všeobecného povedomia informácie o možnostiach bezplatného spotrebiteľského poradenstva a mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov.
Chceme, aby spotrebitelia na Slovensku vedeli, že prv než si vezmú nevýhodnú pôžičku, poistenie alebo “výhodne” nakúpia cez internet sa môžu bezplatne poradiť s niekym nestranným, kvalifikovaným a pripraveným odpovedať aj na komplikované otázky či poradiť v ťažkých životných situáciách.
V priebehu roka 2021 máme za cieľ poskytnúť 2 000 poradenstiev (vybaviť otázok) z toho 1 500 poradenstiev by malo byť poskytnutých dištančne a 500 prezenčne. Mimosúdne chceme v priebehu roka vyriešiť 200 podnetov spotrebiteľov.
Služby Spotrebiteľskej Poradne poskytujeme s finančnej podporou štátu v spolupráci s advokátmi: JUDr. Darina Solárová, JUDr. Katarína Andráš Lešková, JUDr. Roman Jurík, JUDr. Matúš Macko, JUDr. Andrej Cifra a inými spotrebiteľskými organizáciami Úžera.org a Združenie FÉNIX
Priebežné vyhodnotenie projketu Spotrebiteľská Poradňa
I. - VII. | VIII. - XII. | Celé obdobie | Plnenie cieľa | |
---|---|---|---|---|
Poradenstvo | 363 | 0 | 363 | 18.15% |
- Dištančné poradenstvo | 363 | 0 | 363 | 24.2% |
-- On-line cez web | 12 | 0 | 12 | |
-- On-line chat | 336 | 0 | 336 | |
-- Telefonicky | 1 | 0 | 1 | |
-- E-mailom | 14 | 0 | 14 | |
-- Poštou | 0 | 0 | 0 | |
- Kontaktné (osobné) poradenstvo | 0 | 0 | 0 | 0% |
Mimosúdne riešenie sporov | 3 | 1.5% |